CŠOD Kranjska Gora

V ponedeljek, 9.12.2013, smo se učenci 8. a in b razreda z avtobusom odpeljali v Kranjsko Goro, kjer smo preživeli 5 dni.

Ko smo prispeli, sta nam vodja doma ga. Erika in upravnik g. Roman predstavila pravila, ki so veljala naslednjih pet dni v domu. Ko smo se nastanili v sobah in pojedli kosilo, smo se že odpravili na popoldansko dejavnost – osnove nordijske hoje. Sledila je večerja in ogled Kranjske Gore. Na nekem stebru je stal prečudovit orel iz posebnega ledu, uvoženega iz Anglije. Izdelala sta ga dva umetnika, ki sta prav tako pripravila razstavo z začetkom v naslednjih dneh. Ko smo se vrnili, smo se še pripravili na spanje in ob 22h smo bili že zaviti v tople odeje. Zbudili so nas ob 7. uri, čez 45 minut pa smo imeli jutranjo telovadbo, kakor vse naslednje dni. Sledil je samopostrežni zajtrk in urejanje sob, ki jih je med dopoldansko dejavnostjo tudi ocenil upravnik doma. Naša dopoldanska dejavnost je bila orientacijski tek. Po povratku v dom smo imeli kosilo ter počitek. Popoldanska dejavnost pa je bila pohod do Zelencev – drugega izvira reke Save Dolinke (prvi izvir je v dolini Tamar), saj reka na svoji poti tudi ponikne. V obe strani smo hodili približno 8 kilometrov. Po večerji smo imeli še predavanje o gorništvu, ki ga je podala ga. Barbara – učiteljica športa in biologije. Kot prejšnji dan smo se še umili in odšli spat ob 22. uri. Tretji dan so nas zopet zbudili ob 7h, sledila je jutranja telovadba in zajtrk. Dopoldanska aktivnost se je imenovala varno v naravo, pri kateri smo oblikovali plakat na temo, kot že naslov pove, Varno v naravo. Nato smo imeli kosilo ter počitek. Sledilo je predavanje o različnih odvisnostih, ki ga je predstavila ga. Maja. Ob koncu smo si ogledali tudi film. Po prostem času smo imeli večerjo, kasneje pa še družabni večer v obliki kviza. Kviz je bil sestavljen iz logičnih vprašanj, kot je npr.: Kakšnih kamnov je največ v reki Sava Dolinka? Mokrih., itd. Zmagale smo punce in za nagrado dobile bonbon. Četrti dan so nas ponovno zbudili ob 7h, sledila je jutranja telovadba in samopostrežni zajtrk. Nato nam je ga. Klavdija povedala nekaj o težavah Kranjske Gore in okolice v sodobnem času. Sledilo je kosilo ter prosti čas. Potem smo šli na smučišče, kjer smo risali del Karavank in Kranjsko Goro z okolico. Tisti, ki so najlepše upodobili ta del Gorenjske, so za nagrado dobili čokolado. Sledila je večerja in zadnji večer, pri katerem so se predstavili učenci iz posamezne sobe. Nato smo se še umili in se ob 10. uri zvečer odpravili spat. Zadnji dan so nas še zadnjič zbudili, namesto jutranje telovadbe pa nam je učitelj Miro razložil, kaj se bo dogajalo dopoldne. Po zajtrku smo se povzpeli v zaselek Srednji Vrh, ki leži na nadmorski višini 1000 metrov. Pri tem smo se naučili tudi sestopati in vzpenjati. Ob vrnitvi nas je že čakalo še kosilo, potem pa smo si še pripravili prtljago, saj smo se okrog 13.45 ure že odpeljali proti domu. V Cerknico smo prispeli ob 15.30 uri.

Edita

Morda vam bo všeč tudi...

komentarja 2

1. Anja pravi:

Tukaj je moralo biti pa zanimivo… Lepo je napisano 🙂

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja