POTOVANJE PO AMERIKI

Vedno sem si želel v Ameriko, zato smo se z družino odločili, da za program februarskih počitnic izberemo potovanje po Ameriki. Prebrali in pozanimali smo se za možne programe in si izbrali najljubšega. Rezervirali smo si hotele, aktivnosti in pregledali poti.

Petek, 14. 2. 2014

Odpeljali smo se do Benetk, kjer smo se vkrcali na manjše letalo in leteli do Frankfurta, kjer smo se presedli na Boeing 747 (ogromno dvonadstropno letalo) in začeli naš let do San Francisca.

Sobota, 15. 2. 2014

Po devetih urah letenja smo pristali v sončnem San Franciscu, kjer smo najeli avto in odpeljali do hotela. V mestu smo prespali 3 noči, odšli po nakupih, ogledu mesta ter številnih naravnih znamenitosti, kot so Golden Gate, Alcatraz, Nappa Valley … Peljali smo se z značilnimi tramvaji San Francisca, ki so mi bili zelo všeč. To mestece je eno mojih ljubših, ker sem se v njem res dobro počutil. Všeč so mi bile tipične ravne ulice s tramvaji, klanci in pogled na megleni Alcatraz.

Torek, 18. 2. 2014

Po treh prelepih dneh smo se preko Montereya, big Sourja in Carmela odpeljali v prelepo obalno mesto Morrobay. Tam smo prespali le eno noč, saj smo se naslednje jutro napotili proti Dolini smrti (Death Valley). To je najbolj suh in vroč kraj na Zemlji, temperature tam dosežejo do 50 stopinj celzija, hkrati pa leži osemdeset metrov pod morsko gladino. Tam smo si ogledali naravni muzej  Zlate mrzlice (Golden Rush), ki  leži sredi puščave, lahko pa si tudi ogledate ostankov vlakov, vodnjakov in razbitin kočij prvih osvajalcev Amerike.

Četrtek, 20. 2. 2014

Po dobrem zajtrku v Dolini Smrti smo se odpeljali do Hoover Dama, mogočnega jeza, ki spada med čudo gradbeništva tistega časa. Jez napaja mesto Las Vegas. Po ogledu Hooverja pa smo odšli v mesto Las Vegas, prespali smo v hotelu The Venetian (Benetke), ki je prava paša za oči. V Vegasu smo se zabavali in videli veliko norih stvari, vendar z razlogom o tem ne bi pisal.

Sobota, 22. 2. 2014

Po dveh nočeh v Vegasu smo se odpravili proti nacionalnemu parku Bryce Canyon in si ogledali številne skulpture narave. Tudi tam smo prenočili eno noč.Naslednje jutro smo se odpravili proti Nacionalnemu parku Grand Canyon.Na poti smo si ogledali še veliko zanimivih stvari, kot je mesto Page, Canyon Horse Shoe (podkev), jez Gland Canyon Dam in lepite Arizone. Ko smo prispeli v Grand Canyone je bil večer, zato smo si ga ogledali šele zjutraj. Grand Canyon je ogromna skulptura, ki jo je izklesala reka Kolorado.

Ponedeljek, 24. 2. 2014

Po ogledu Grand Canona pa smo se odpeljali proti Phoenixu. Na poti smo se vstavili v Sedoni, kjer smo se povzpeli na kanjon. V tem mestu so snemali 90 % vesternih filmov, v katerih so igrali znani igralci, kot je John Wayne. V Phoenixu smo le prespali, saj smo prišli šele zvečer.

Torek, 25. 2. 2014

Zjutraj smo pozajtrkovali in se odpravili proti San Diegu. Tja smo prišli precej hitro, zato smo si ga imeli čas pogledati. Imajo zanimive ulice in muzej na ameriški vojni letalonosilki Midway. San Diego je lepo obalno mestece z 1.4 milijona prebivalcev.

Četrtek, 27. 2. 2014

Bližali so se zadnji dnevi Amerike … Naslednje jutro smo se odpravili proti Los Angelesu, ogromnemu mestu z 8 milijoni prebivalcev. Tukaj ne  manjka zabave.  V zraku se je čutila napetost oskarjev. Podelitev je bila 2 dneva za tem, ko smo v mesto prišli mi. Škoda! Ogledali smo si Hollywood, ”walk of fame” in mesto. Šel sem tudi po rdeči preprogi, ki je bila pripravljena za podelitev oskarja. Zvečer so nas odpeljali še v mehiško restavracijo, hkrati pa je imela rojstni dan žena Tonyja, ki je nečak mojega očija.

Petek, 28. 3. 2014

Tukaj smo prespali 2 dni, si ogledali mesto, odšli po nakupih, nato pa na letališče in odleteli nazaj v Frankfurt. Zaradi časovne razlike, ki je z Los Angelesom devet ur, smo se na pot odpravili v petek, v Slovenijo pa prišli še istega dne. Let je bil krajši, zaradi vetrov.

Tako, napisal sem kratek potopis, vendar verjemite, bilo je veliko bolje, kot piše.

Matic, 9. a

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja